26
mei

Wij doen soms te gewoon

Creative online content management, brand activation strategy of een customer loyality program, wat klinkt het allemaal fantastisch. Ik moest er altijd een beetje om lachen, van die snelle reclamejongens die niets anders doen dan dit soort termen aan elkaar plakken tot zinnen die niemand begrijpt. Reclamejongens mag ik eigenlijk ook al niet zeggen; we hebben het over een senior brand activation specialist of een customer loyality expert.

Toch is het de wereld waarin wij zakendoen. Simpelweg zeggen dat je goede ideeën hebt, is misschien niet meer genoeg. En we doen ook veel meer dan dat, we houden ons wel degelijk bezig met die strategische vraagstukken. We houden er alleen niet van om erover op te scheppen of interessant te doen. Maar is dat echt opscheppen?

Soms vraag ik me weleens af of we onszelf niet tekort doen. Ik denk dat wij als jong, bruisend reclamebureau uit Enschede veel te veel last hebben van een soort Twentse bescheidenheid. Die bescheidenheid zit een beetje in ons DNA, maar is echt onterecht. Wij zijn stuk voor stuk ontzettend gedreven mensen, ieder met zijn eigen expertise en talent. Maar vooral als team zijn we ijzersterk.

Ik zeg dat hardop, zonder gêne of Twentse bescheidenheid. Wij zijn supergoed in het ontwikkelen van je brand activation strategy, alleen vinden wij dat zelf heel gewoon.

P.S. Bovenstaande afbeelding is een still uit een van de briljante Klaverblad Verzekeringen commercials, ontwikkeld door BVH uit Rotterdam.

Share on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone
Reacties ( 0 )